Thursday, January 21, 2016

ისწავლეთ კოლეჯ „აისში“ და თქვენ მიხვდებით, რა არის პროფესიის სიყვარული!

სსიპ საზოგადოებრივ კოლეჯ „აისის“ 
კულტურული მემკვიდრეობის გიდის სპეციალობის სტუდენტი
სოფიკო მოდებაძე

    მე ვარ  სოფიკო მოდებაძე და ვსწავლობ საზოგადოებრივ კოლეჯ „აისში“, კულტურული მემკვიდრეობის გიდის სპეციალობაზე. ჩემი არჩევანით  ძალიან კმაყოფილი ვარ. ასევე აღფრთოვანებული ვარ ამ კოლეჯის სპეციფიკით, რადგან ყველა პროფესიას გააჩნია შესაბამისი პრაქტიკული მეცადინეობის ობიექტი, რაც ხელს უწყობს სტუდენტს, უკეთესად დაეუფლოს საკუთარ პროფესიას.





      კოლეჯ „აისში“ სტუდენტები ვცხოვრობთ საერთო საცხოვრებელში და კვირაში რამდენჯერმე ვაწყობთ საინტერესო შეხვედრებს. ვმართავთ სხვადასხვა სახის პრეზენტაციებს და დისკუსიებს  აქტუალურ თემებზე, ვაწყობთ  პოეზიის საღამოებს და ფილმების ჩვენებას. ასევე, ხშირად ტარდება სხვადასხვა სახის მნიშვნელოვანი ღონისძიებები, რომელშიც აქტიურად ვართ ჩართული სტუდენტები. ეს იწვევს ჩვენს დაინტერესებას  და აქტიური სტუდენტური ცხოვრების შესაძლებლობას გვაძლევს.


მე ორ მნიშვნელოვან ღონისძიებაში მივიღე მონაწილეობა. ეს იყო საშობაო გამოფენა და საახალწლო კარნავალი, რითაც უზომოდ კმაყოფილი დავრჩი. საშობაო გამოფენაზე გაიმართა პროფესიულ-საგანმანათლებლო პროგრამების ახალი ტექნოლოგიების და სტუდენტების მიერ დამზადებული  ნამუშევრების და შესაძლებლობების გამოფენა-დათვალიერება. სხვადასხვა პროფესიის სტუდენტებმა მოახდინეს საკუთარი პროფესიების უპირატესობის დემონსტრირება და დამთვალიერებელს თვალნათლივ დაანახეს ყველა მათგანის მნიშვნელობა.


ასევე, საინტერესო და სახალისო იყო საახალწლო კარნავალი, რომელიც ზამთრის არდადეგების დასრულების შემდეგ, ძველით ახალ წელს ჩატარდა და ჩვენ ყველამ ერთად მივიღეთ მონაწილეობა. ღონისძიების კულმინაცია იყო საშობაო ღვეზელის გაჭრა, რის შემდეგაც წლის პრინცი  და პრინცესა აღმოვაჩინეთ. კარნავალი მშვიდად და ლამაზად დასრულდა სამეჯლისო ცეკვებით.

კოლეჯ „აისში“ ძალიან ბევრი საინტერესო პროფესია ისწავლება, რომლის ჩამონათვალიც შეგიძლიათ ნახოთ კოლეჯის ვებ-გვერდზე: http://collegeaisi.ge/index.php?pg_id=1&kat=12608662048308&lang=1
 მე ყველას ვურჩევ, ისწავლონ კოლეჯ „აისში“ და ძალიან მალე მიხვდებიან, რომ სწორი არჩევანი გააკეთეს!
22.01.2016

No comments:

Post a Comment